کودتای نوژه بزرگ ترین تلاش براندازان

کودتای نوژه بزرگ ترین تلاش براندازان

کودتای نوژه بزرگ ترین تلاش براندازان


کودتای ۱۸ تیر ۱۳۵۹ معروف به نوژه بود. کودتای نوژه بزرگ ترین تلاش براندازان برای سرنگونی جمهوری اسلامی به شمار می رود. کودتا چیان که از پایگاه مردمی نظام آگاه بودند، طبق اعترافات صریح خود حاضر بودند برای رسیدن به قدرت حتی ۱۰ میلیون نفر را به قتل برسانند.
لینک مطلب:
عکس نوشته ، کلیپ صوتی

شکل گیری لانه جاسوسی و تبدیل سفارت آمریکا به لانه فساد


در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت، در سرتاسر کشور، حرکت هایی می شد تا جو سیاسی جامعه را ملتهب و پیچیده کند. بعدها معلوم شد که مرکز تمامی این فتنه ها و جریانات ضدانقلابی، در سفارت آمریکا در تهران است. شکل گیری لانه جاسوسی و تبدیل سفارت آمریکا به لانه فساد، ناشی از همین آشوب هاییست که در جهت براندازی نظام مردمی و اسلامی ملت ایران بوده است.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

تاسیس سازمان مخوف ساواک

ساواک زیر نظر آمریکا تأسیس شد.مستشاران آمریکایی در همه سطوح ساواک، به طور مستقیم و غیرمستقیم مداخله می کردند.در تاسیس ساواک «سازمان سیا» نقش مؤثری داشت. «اف بی آی» و «آژانس امنیت ملی آمریکا» نیز با ساواک همکاری می کردند.ساواک با بازداشت و انواع شکنجه های فجیع تلاش می کرد رژیم پهلوی را حفظ کند ولی این اقدامات نتیجه ی عکس به بار آورد .
لینک مطلب :
کلیپ تصویری، عکس نوشته، کلیپ صوتی

حمله آمریکا به کشتیها و سکوهاى نفتى ایران

در زمان جنگ تحمیلی، آمریکاییها همچون یک متحد مستقیم عراق عمل میکردند. آنها ابتدا به حمله به پایانه های  نفتی بی دفاع ایران پرداختند. سپس به ناوچه های نیروی دریایی ایران حمله کردند. هنگامی که ایران از تاکتیک حمله به وسیله قایقهای کوچک تندرو استفاه کرد، آنها آزادی عمل سابق خود را از دست دادند. در این درگیریها ، یک نفتکش کویتی که با پرچم آمریکا در حال عبور بود توسط قایق های تندروساقط شد.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی ، کلیپ صوتی

ساقط کردن هواپیماى مسافربرى ایران

در دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ شمسی، هواپیمای مسافری ایرباس ایران از بندرعباس عازم دُبی بود. این هواپیما بر فراز خلیج فارس و در نزدیکی جزیره “هنگام” در حال پرواز بودکه ناگهان مورد هجوم قرار گرفت و سقوط کرد.مهاجمین، یگان های دریایی متجاوز آمریکایی بودند. یگان های آمریکایی هنگام حادثه در آب های خلیج فارس استقرار داشتند. این هواپیما با موشک ناو جنگی وینسنس مورد حمله عمدی نیروهای تجاوزگر شیطان بزرگ قرار گرفت. تعداد سرنشینان ۲۹۸ نفربودند.با کمال تاسف تمامی آنها اعم از مرد و زن و کودک و نوجوان و کهنسال به شهادت رسیدند.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

حمایت آمریکا از سازمان منافقین…

با اتخاذ جهت گیری براندازی نظام جمهوری اسلامی در سیاست خارجی امریکا و در پی ناامیدی از نیل به این هدف از طریق لیبرال های نهضت آزادی، سران کاخ سفید برای وارد کردن ضربات کاری بر پیکر انقلاب و نظام اسلامی ایران.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

حمایت آمریکا از سازمان منافقین (ادامه)

یکی از مجریان اصلی عملیات تروریستی علیه جمهوری اسلامی، گروهک تروریستی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بود.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

اعمال تحریم های ناجوانمردانه

تحریم اقتصادی، تجارت با ایران را محدود کرد. همچنین سرمایه گذاری در صنایع گاز و نفت ایران را در حد ۲۰ میلیون دلار کاهش داد.لابی صهیونیست کنگره آمریکا دشمنی عمیقی با ایران دارد. و همواره سعی داشته ایران را تحت فشار قراردهد. یکی از فشارهای آنها اتهام دستیابی ایران به سلاح های کشتار جمعی مخالفت با روند صلح خاورمیانه بود.این اتهامات باعث شد ایران تحریم شود. از جمله مهم ترین این تحریم ها می توان به شش قطعنامه ناعادلانه و غیر قانونی علیه ایران اشاره کرد. این قطعنامه ها ازجانب شورای امنیت سازمان ملل بود،که با تلاش آمریکا به تصویب رسید.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

تهاجم فرهنگی علیه ایران

آمریکا پس از شکست در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و اسقاط آن، جنگ نرمی را علیه ایران به راه انداخت. آمریکا در این جنگ از تکنولوژی های ارتباطی بهره برده است. برای مقابله با این جنگ داشتن دیدی روشن از اهداف آمریکا می تواند به پیروزی جمهوری اسلامی کمک شایانی بکند.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی


ساخت فیلم های ضد ایرانی

هالیوود با حمایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا بر علیه ایران فیلم هایی ساخت.

نام تعدادی این فیلم ها به شرح زیر است:

پرسپولیس، فرار از تهران، مستند نسل جدید تهران

خانه‌ای از شن و مه، بدون دخترم هرگز، هواپیمای ۱۰۳

مستند ترس مقدس، فیلم ۳۰۰، سنگسار ثریا

اسکندر و کشتی گیر
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

توضیح مفید و بیشتر در مورد این فیلمها


دانلود با لینک مستقیم


دیدگاه ها

hi آوریل 12, 2022

Hello would you mind sharing which blog platform you’re using? I’m planning to start my own blog soon but I’m having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something unique. P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!|

magic mushrooms for sale USA جولای 07, 2023

… [Trackback]

[…] Find More here on that Topic: rowshangar.ir/کودتای-نوژه-بزرگ-ترین-تلاش-براندازان/ […]

you can look here نوامبر 28, 2023

… [Trackback]

[…] Information to that Topic: rowshangar.ir/کودتای-نوژه-بزرگ-ترین-تلاش-براندازان/ […]

Kampala International University ژانویه 15, 2024

… [Trackback]

[…] Info on that Topic: rowshangar.ir/کودتای-نوژه-بزرگ-ترین-تلاش-براندازان/ […]

ارسال دیدگاه

اطلاعیه ها