ویژگیها و روحیات قوم یهود ۱

ویژگیها و روحیات قوم یهود ۱

نژادپرستی یهود:
چرا عده‌ای از آدمیان تحت عنوان یهودی صهیونیست تا این حد جنون‌آمیز در پی جمع مال و ذخیره ثروت و در سودای تحقق آرزوی حکومت بر جهان‌اند؟ چرا برای رسیدن به این مقصود از هیچ جنایتی روی‌گردان نیستند؟!
چگونه می‌توان پذیرفت کسانی با بکارگیری علم و تکنولوژی و سیاست فقط یک هدف در سر می‌پروند و آن هم به زیر سلطه آوردن تمامی انسانهاست؟ دلیل این حرکت و رفتار صهیونیستها یک اعتقاد عمیق و لزوماً نادرست است که آن اعتقاد به برتری نژادی و برگزیدگی قومی است. آنان از اعماق جان خویش معتقدند که از غیر یهود بالاتر و برتر و ارزشمندترند و آنان باید صاحب همه ثروتها باشند، همه قدرتها و مکنتها به آنها اختصاص یابد و رهبری و هدایت جهان و حکومت بر آن مخصوص آنان باشد و به همین سبب نیز، همه تلاش و نیروی خویش را صرف به ظهور رساندن این اعتقاد موهم خود می‌کنند و در این راه از هیچ کاری هم ابا ندارند.

http://www.mwfpress.com/images/docs/000002/002142/images/21.jpg
به عقیده متفکران برجسته صهیونیست، آنان خالص‌ترین نژاد جهان به شمار می‌روند. آنان حیوانات و نباتات را نیز به یهودی و غیریهودی تقسیم می‌کنند. در بین آنان ازدواج از دو دین متفاوت ممنوع است. علت عدم گسترش کمی یهود در جهان با آنکه دین جهانی است، آن است که هیچ کس را از دین دیگری نمی‌پذیرند چون بقیه نژادها پست‌ هستند و فقط یهودی‌زاده می‌تواند یهودی باشد. به عقیده آنان، حیوانات یهودیان از انسانهای غیریهودی با ارزش‌ترند. در حالی که قطعنامه سال ۱۹۷۰ سازمان ملل، صهیونیزم را به عنوان یک شکل تبعیض‌نژادی و نژادپرستی محکوم می‌کند این اعتقاد، خلق‌الساعه و ابتکاری و محصول قرن نوزده و بیست نیست، باوری است که از ابتدا در تربیت کودکان خود به آن توجه دارند و برای این موضوع، از تورات و تلمود و دیگر آثار باستانی و سنتی خویش دلائلی ارائه می‌دهند و مدعی هستند آن را از قرنهای دور، در فرهنگ و اعتقادات خویش داشته‌اند. یهودیان، خود را مقرب‌ترین افراد به خدا می‌دانند و به آن اعتقاد و غرور دارند. می‌گویند: هیچ ملتی چون یهود از نعمات آسمانی بهره‌مند نبوده است. قومی بسته با تصور امتیازات ویژه و منحصر به فرد که به پیروانش جرأت تجاوز بر دیگران داده است و اینکه دارای چنین فضیلتی باشند، در نزد آنان گناهان بی‌اهمیت تلقی می‌شود.
در این نوشتار مجال بازگویی عقاید نژادپرستانه یهود نیست والا باید کتابها در این زمینه نوشت. قرآن کریم این عقیده و روحیه را بیان کرده و به شدت به چالش می‌کشد و با جملاتی در قالب سؤالاتی به شکل مفید نفی، آنان را منکوب می‌کند.



دیدگاه ها

hi مارس 25, 2022

Thank you a lot for sharing this with all folks you really recognise what you are talking approximately! Bookmarked. Kindly additionally talk over with my website =). We will have a hyperlink trade arrangement between us|

… [Trackback]

[…] Find More on on that Topic: rowshangar.ir/ویژگیها-و-روحیات-قوم-یهود/ […]

Bilad Alrafidain دسامبر 17, 2023

… [Trackback]

[…] Info on that Topic: rowshangar.ir/ویژگیها-و-روحیات-قوم-یهود/ […]

judi bola آوریل 16, 2024

… [Trackback]

[…] Read More on on that Topic: rowshangar.ir/ویژگیها-و-روحیات-قوم-یهود/ […]

… [Trackback]

[…] Find More to that Topic: rowshangar.ir/ویژگیها-و-روحیات-قوم-یهود/ […]

ارسال دیدگاه

اطلاعیه ها

بیشتر بخوانید