موافقت بنی صدر با ترور سران انقلاب

موافقت بنی صدر با ترور سران انقلاب

رییس‌جمهور معزول که خود به دستاویزی برای شورش مسلحانه سازمان تبدیل شده بود، با تأکید یا در واقع اعلام موافقت خود با آغاز ترور مسئولان بلندپایه نظام جمهوری اسلامی، تسریع در اقدام برنامه‌ریزی شده قبلی سازمان را خواستار شده بود. روز ششم تیرماه با انفجار بمب کارگذاشته شده در ضبط صوت بزرگی که روی تریبون سخنرانی آیه‌اللّه خامنه‌ای در مسجد اباذر تهران قرار داده شده بود، پروژهحذف رهبران اصلی جریان پیرو خط امام توسط سازمان کلید خورد.


لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

رییس‌جمهور معزول که خود به دستاویزی برای شورش مسلحانه سازمان تبدیل شده بود، با تأکید یا در واقع اعلام موافقت خود با آغاز ترور مسئولان بلندپایه نظام جمهوری اسلامی، تسریع در اقدام برنامه‌ریزی شده قبلی سازمان را خواستار شده بود. روز ششم تیرماه با انفجار بمب کارگذاشته شده در ضبط صوت بزرگی که روی تریبون سخنرانی آیه‌اللّه خامنه‌ای در مسجد اباذر تهران قرار داده شده بود، پروژهحذف رهبران اصلی جریان پیرو خط امام توسط سازمان کلید خورد.وموافقت بنی صدر با ترور سران انقلاب کرد.

لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

موافقت بنی صدر با ترور سران انقلاب
موافقت بنی صدر با ترور سران انقلاب


 ترور میکونوس در آلمان  جمهوری اسلامی  فرانسه.

خبر توقیف روزنامه انقلاب اسلامی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ابوالحسن بنی‌صدر

ر پی اقدامات مجاهدین خلق در حمایت از عراق در جریان جنگ این کشور با ایران، در سال ۱۹۸۴ میلادی، بنی صدر از شورای ملی مقاومت خارج شد.بنی‌صدر در دادگاهی که برای واقعه ترور میکونوس در آلمان تشکیل شد و مقامات عالی نظام جمهوری اسلامی را به دست داشتن در ترور رهبران مخالف کُرد متهم کرد، علیه نظام جمهوری اسلامی شهادت داد. او اکنون در ورسای، شهری در حومه پاریس، تحت مراقبت امنیتی دولت فرانسه اقامت دارد و به انتشار منظم هفته‌نامه «انقلاب اسلامی در هجرت» پرداخته‌است. شهید رجایی رییس جمهور شد.


دانلود با لینک مستقیم


دیدگاه ها

… [Trackback]

[…] There you will find 19683 additional Information on that Topic: rowshangar.ir/موافقت-بنی-صدر-با-ترور-سران-انقلاب-۲/ […]

ارسال دیدگاه

اطلاعیه ها