منتظر حضور تک تک شما هستیم!

منتظر حضور تک تک شما هستیم!

رای ما صداقت است:
اگر جناب ( اقتصاد) بیایید و بگوید که در طی یک روز دلار را پنج برابر کاهش میدهد، یا جناب(پل ساز) بگوید که در طی روز کل کشور را پل و جاده مناسب میسازد، یا اصلا شخص جناب (فرهنگ) بگوید که یک روز کل کشور را فرهنگستان میکند! به هیچکدام رای ندهید، درست است که اقتصاد و سازندگی و فرهنگ میدانند، ولی صداقت ندارد که وعده یک روزه میدهند.
رای ما جناب(صداقت)است که میگوید: با افزایش تولید و حمایت از تولید و استفاده از جوانان میتوانیم به مرور هم دلار را کاهش دهیم هم فرهنگ را ترویج و هم پل و جاده بسازیم. #رای_ما_صداقت

منتظر حضور تک تک شما هستیم!

وضعیت این برهه از تاریخ ایران شاید شبیه ترین به وضعیت گذشته روسیه باشد.
روزهایی که روسیه یا همان شوروی در برابر آمریکا ایستاده بود و در مقابل آمریکا و هم پیمانانش نیز تحریم های همه جانبه ای را علیه شوروی اعمال کرده بودند.
مردم وضعیت اقتصادی ایده آلی نداشتند و این مساله را هر روز رادیوهایی صدای آمریکا به آنها گوش زد میکردند و وضعیت را سیاه تر نشان میدادند.
در چنین شرایطی مردم راه چاره را در آشتی با آمریکا میدیدند و به همین منظور از گورباچوف حمایت کردند و او را بر کرسی قدرت نشاندند.
گورباچوف شروع به مذاکره با آمریکا کرد و بعد از چندین نشست، موفق به توافق با آمریکا شد. او وعده ی حمایت و وام های کلان را از آمریکا و اروپا گرفته بود و منتظر یک گشایش برای مردمش بود.
اما
همان شد که حدس میزنید، گورباچوف تمام تعهداتش را انجام داد و در عوض یک هیچ بزرگ دریافت کرد.
ولی مردم که تصور میکردند مشکل از گورباچوف است یک آمریکا پرست حقیقی به نام یلتسین را جانشین او کردند.
یلتسین در واقع طبق دستورات رئیس جمهور آمریکا عمل میکرد و با تمام وجود خوش خدمتی کرد اما اینبار هم چیزی جز هیچ نصیب مردم روسیه نشد.
شرایط اقتصادی بسیار بسیار وخیم شده بود و تقریبا تمام مردم روسیه در فقر محض به سر میبردند.
وقتی اوضاع چنین شد مردم دست از قمار اعتماد به آمریکا برداشتند و ظرف چند سال که طی چند سال بیکاری را در روسیه به یک سوم رساند، رشد اقتصادی را دو برابر کرد و تورمی که داشت سه رقمی میشد را یک رقمی کرد.
اینبار هم تصمیم با ماست که رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که نگاهش به مذاکره با غرب است یا کسی که امیدش را به داخل ایران دوخته است.



دیدگاه ها

hi مارس 22, 2022

This post will help the internet users for creating new website or even a blog from start to end.|

드라마 다시보기 ژوئن 17, 2023

… [Trackback]

[…] There you will find 67814 additional Info on that Topic: rowshangar.ir/منتظر-حضور-تک-تک-شما-هستیم/ […]

Danelle سپتامبر 03, 2023

I will immediately seize your rss feed as I can’t find your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
Do you have any? Please allow me recognize so that I could subscribe.
Thanks.

ارسال دیدگاه

اطلاعیه ها

بیشتر بخوانید