داستان غم انگیز حمله به سنت ها

داستان غم انگیز حمله به سنت ها

امروزه زندگی ماشینی و افزایش جمعیت بسیاری از معادلات طبیعت را بر هم زده و مشکلاتی ایجاد نموده است. و از طرف دیگر دنیای سیاست و سیاست بازان دغل و فرعونیان عصر حاضر حربه همیشگی خویش را جهت استثمار ملت ها در بخش تغذیه به کار می برند.
download

آقای دکتر گیلو رد هاوزر که از دانشمندان به نام علم تغذیه و اصول رژیم های غذایی است در خصوص تغذیه و سیاست سیاستمداران فریبکار جمله بسیار قشنگی دارد: او در کتاب رمز شادی و تندرستی می نویسد: «فلسفه های گمراه کننده و فساد انگیز بیگانه عقیده دارند که برای از پا درآوردن ملتی، نخست باید سلامت و تندرستی او را ضعیف کرد و مبانی اخلاقی او را در هم شکست پس از آن به آسانی می توان را طعمه خویش قرار داد.»
قرآن نیز از این شیوه شیطانی پرده برداری می نماید و هشدار می دهد که ای آزادگان هوشیار باشید طاغوت‌ها اول حقیر می کنند و عزت شما را در هم می شکنند، سپس مطیع می سازند.
«فَاستَخفَّ قَوَمه فَاَطاعُوهُ انَّهُم کانوا قوما فاسقین»
«او قوم خود را حقیر کرد و از وی اطاعت کردند به درستی که آنان گروه فاسق بودند اصولاً راه و رسم جباران و زراندوزان چنین است.»
با وجود اسناد و مدارک مهم تاریخی در زمینه هجوم وحشیانه استعمار در بخش کشاورزی و تولیدات سالم چه خوب است در جملات این متخصص علوم تغذیه کمی دقت کرده و آنچه را که امروز در کشور ما رخ می دهد به دقت بنگریم که چه عوارض جسمی و روحی بر این ملت بار شده است. آن زمان که آبگوشت دیزی سنگی و سفالی ما را تحقیر کرده و به جای آن خوراکیهای خوشمزه و با کلاسی مثل پیتزا و ساندویچ را
جایگزین کردند؟! ظروف سفالین و مس و روی را با چاق تحجر کوبیدند و سرویس های تفلون و نسوز را به کشورمان سرازیر نمودند!
علاوه بر حمله به مقدسات یکی از حملات حساب شده و زیرکانه دشمن حمله به فرهنگ تغذیه، معالجه و مداوای اسلامی و ایرانی بود.
امام راحل (رحمه الله) که به حق تیزبین، دور اندیش و دشمن شناس بود، می فرماید: اجانب با فعالیت های خود در مدارس و دانشگاهها ما را از محتوا خالی کردند، امیدواریم همه ی آقایان کمک کنند تا فرهنگمان و فرهنگ اسلامییان را باز یابیم!



دیدگاه ها

navigate to this web-site جولای 03, 2023

… [Trackback]

[…] Find More here to that Topic: rowshangar.ir/داستان-غم-انگیز-حمله-به-سنت-ها/ […]

… [Trackback]

[…] Read More to that Topic: rowshangar.ir/داستان-غم-انگیز-حمله-به-سنت-ها/ […]

Devops Services دسامبر 14, 2023

… [Trackback]

[…] Find More on that Topic: rowshangar.ir/داستان-غم-انگیز-حمله-به-سنت-ها/ […]

Stay in Singapore آوریل 17, 2024

… [Trackback]

[…] Read More on to that Topic: rowshangar.ir/داستان-غم-انگیز-حمله-به-سنت-ها/ […]

ارسال دیدگاه

اطلاعیه ها

بیشتر بخوانید