خیانت بنی صدر و سازمان همزمان با جنگ تحمیلی

خیانت بنی صدر و سازمان همزمان با جنگ تحمیلی

خیانت بنی صدر و سازمان همزمان با جنگ تحمیلی

خیانت بنی صدر : در پاییز و زمستان سال ۵۹، به رغم گسترش ابعاد جنگ دفاعی ایران در مقابل تجاوز همه‌جانبه عراق، فضای سیاسی کشور با تشنجات و درگیری‌های سازمان و دفتر بنی‌صدر و سایر گروه‌های مؤتلف وی به شدت بحرانی شده بود تظاهرات و درگیری‌ها در خیابان‌های برخی شهرهای بزرگ و کوچک ادامه پیدا کرد. هواداران سازمان غالبا در پوشش طرفداران بنی‌صدر یک پای اصلی این درگیری‌ها بودند.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

هماهنگی سازمان و غرب برای عملیات مسلحانه

سازمان و غرب :  مسعود رجوی در سفرش به فرانسه که بین بیست روز تا یک ماه طول کشید اقدام به هماهنگی با کشورهای غربی برای مبارزه مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی نمود و تأییدیه آنها را اخذ کرده بود و در نظر داشت در ۲۴ ساعت اول، حرکت مسلحانه سازمان در صورت موفقیت، از سوی قدرت‌های غربی به رسمیت شناخته شود
لینک مطلب:
کلیپ تصویری،
عکس نوشته ،
کلیپ صوتی

آماده سازی برای عملیات مسلحانه

سازمان از بهار ۶۰ عملیات فشرده آماده‌سازی خود را برای شورش مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده و با اتکا به ارتباط با دولت عراق و دولت‌های غربی حمایت لجستیکی و تبلیغاتی آنها را کسب نموده بود انبارهای مهمّات و تسلیحات سازمان غبارگیری و سلاح‌ها روغن‌کاری می‌شد.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری،
 کلیپ صوتی

تصویب عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر

طرح دو فوریتی آیین‌نامه چگونگی بررسی کفایت سیاسی رییس‌جمهور، که از طرف تعدادی از نمایندگان، تقدیم مجلس شورای اسلامی شده بود، در ۲۷ خرداد پس از سخنان موافقان و مخالفان، مورد تصویب قرار گرفت. میلیون‌ها تن از مردم در تجمع‌ها و تظاهرات مختلف سراسر کشور و نیز نمازهای جمعه ۲۹ خرداد، از اقدام مجلس حمایت کردند و خواستار عزل و محاکمه بنی‌صدر شدند.
لینک مطلب:
کلیپ تصویری، عکس نوشته ، کلیپ صوتی

نفوذ به دادگاه ها و دادستانی ها

در روزهای اول پیروزی انقلاب، دادگاه‌ها و دادستانی‌های انقلاب از مراکز بسیار مهم بودند. نفوذ در دادگاههای انقلاب (به شکل گسترده) از مهم‌ترین اقدامات سازمان خلق بود. با اینکه شخص امام خمینی و دیگر روحانیان طراز اول انقلاب همواره بر جلوگیری از خشونت و عدم تعرض بیمورد به جان و مال افراد دستگیر شده تأکید داشتند، با این حال سازمان مجاهدین خلق چه از طریق مواضع آشکار و رسمی و با ادبیات تند خشونت‌آمیز و چه از طریق نفوذیهای خود در دادگاه انقلاب، خشونت را به جامعه «تزریق» می‌کرد
لینک مطلب:
کلیپ تصویری،
عکس نوشته ،
کلیپ صوتی

نقش منافقین در اعدام های اول انقلاب

احسان نراقی نیز، ضمن بیان خاطرات خود از زندان جمهوری اسلامی، مطالبی را به نقل از سعید متحدین عضو سازمان که در همان زمان زندانی بود، بیان می‌کند که موضوع مربوط به نفوذ اعضای سازمان در دادگاه‌های انقلاب را تأیید می‌نماید.درباره اعدام‌های زیادی که در مورد مسئولین رژیم سابق صورت گرفت، سعید اطلاعاتی به من داد که بر اساس آنها متوجه شده چنانچه مجاهدین اعمال نفوذ نمی‌کردند، تعداد این اعدام‌ها آن‌قدر زیاد نمی‌شد….
لینک مطلب:
کلیپ تصویری،
عکس نوشته ،
کلیپ صوتی

 


دانلود با لینک مستقیم


دیدگاه ها

Anabolika Kaufen آوریل 19, 2023

… [Trackback]

[…] Info to that Topic: rowshangar.ir/خیانت-بنی-صدر-و-سازمان-همزمان-با-جنگ-تح-۲/ […]

dmt vape cart canada​ ژوئن 23, 2023

… [Trackback]

[…] There you will find 56795 more Info on that Topic: rowshangar.ir/خیانت-بنی-صدر-و-سازمان-همزمان-با-جنگ-تح-۲/ […]

Lane نوامبر 30, 2023

I blog often and I seriously appreciate your information. The article has really peaked
my interest. I am going to bookmark your blog and keep checking for new
details about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.

ارسال دیدگاه

اطلاعیه ها